niedziela, 13 września 2015

MSW15


Dzisiaj lookbook z nową dostawą do sklepu MSW15.
 Wywaliłam wszystkie ciuchy do pokoju. Ta szafa jest okropna, nie ogarniam jej. Zostały mi jeszcze dodatki do wyrzucenia, ale to może w następny weekend bo jak na razie nauka, nauka, nauka...

1.naszyjnik-PPQ
torebka-Fallen Angel
sukienka-MSW15
buty-MSW15 (darmówka od adminów)

2.naszyjnik-PPQ
bluzka-MSW15
spodnie-It Girls
marynarka-Callie's Picks
torebka-Bonjour Bizou
buty-YH


3.kapelusz-Bonjour Bizou
naszyjnik-PPQ
torebka-Callie's Picks
bluzka-MSW15
spódnica-no name
buty-PPQ

4.czapka-Callie's Picks
okulary-Mr.
bluzka-MSW15
spodnie-Nelly.com
bluza-Callie's Picks
torba-no name
buty-no name

Podobają Wam się stylizacje? Zostawcie komentarz.

3 komentarze:

  1. Stylizacje fajne, ja również nie ogarniam tej szafy, stylizacje składająca się z 5 elementów robiłem ponad godzinę :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne stylizacje. ;)
    Katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka z tym długim dołem jest przepiękna. Muszę ją w końcu zakupić! Świetne stylizacje:) Ja muszę przyznać że teraz po aktualizacji mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń