poniedziałek, 20 lipca 2015

Callie's Picks Beach Party

Kolekcja mnie nie zachwyciła, jednak znalazły się trzy perełki.


1.Strapped Purse (11SD) - biało-czarna torebka, która na pewno przyda się w wielu stylizacjach. Cena jest w miarę.
2.Skirt Inspired By Alexander Wang (32SD) - najdroższa spódnica jaką mam chyba w szafie, ale opłaca się. Jest to największa perła jaka jest w Starplazie. Dużo osób jej poszukuje. Cieszę się że w końcu jest w Callie's Picks, jednak nie zazdroszczę osobom które ją kupiły z prawdziwą metką.
3.Chenell Sandals (11SD) - niebieskie sandałki na platformie, niebanalne. Spodobały mi się i musiałam je mieć.

Koszulę wygrywa Miss_Margrise
(zgłoś się do mnie w ciągu 24h)

Możecie dzisiaj wygrać bluzkę z Wild Candy Couture 
wystarczy, że jesteś obserwatorem i ciekawie skomentujesz ten wpis

5 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł na post, chętnie ujrzałabym jeszcze propozycje stylizacji z nimi :)
    Jednak dostrzegłam kilka błędów: "Dużo osób jej poszukujĘ (E)" oraz "..jednak nie zazdroszczę osobĄ (om)"
    Dziękuję za koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również podobają mi się te rzeczy, chociaż uważam, że w tej kolekcji znajduję się jeszcze kilka ciekawszych przedmiotów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rzeczy wybrałaś aczkolwiek mi najbardziej podoba się spódnica, która bardziej przypomina koszulę przewiązaną w pasie. Szkoda, że jest dostępna tylko dla ss. Brakuje mi Twoich stylizacji w tym poście.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica to faworyt tej kolekcji, najbardziej mi się podoba, mam zamiar ją kupić. Torebka też jest ładna, nie dostrzegłam jej wcześniej, myślę, że można z nią stworzyć wiele stylizacji. Buty mi się nie podobają, według mnie są zbyt ciężkie. Ogólnie dostawa według mnie jest średnia.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń