środa, 29 lipca 2015

SALE: Evil Panda&Original Future

Dzisiaj większy post związany z wyprzedażami w Starplazie. Post był na trzy sposoby pisany, bo za każdym razem coś mi w nim nie odpowiadało. Co do Waszych komentarzy to zastanowiłam się i od teraz będą przykładowe stylizacje.Wiem, że niektóre stylki mi nie wyszły, ale siedziałam do późna nad nimi, więc wybaczcie mi.

 
1. Non Violence Print T-shirt (25SM)
2. Dougong Purse (3SD)
3. Pink Sole Sandals (2SD)
4. Asia Sport Top (6SD)

wiem, dwie stylizacje już się pojawiły na blogu
1. Wood Peg Necklace(25SM)
2. Future Tribe Shirt(5SD)
3. Mesh Net Cap(23SM)
4. Varsity Two Tone Sweatshirt (6SD)
5. Native Cropped Tank (26SM)
6. Black Riding Cap (22SM)
7. Steamers Necklace (24SM)
8. Silver Titted Cap (22SM)
9. Cut It Out Top (6SD)





Spodnie wygrywa katniss-ne
(zgłoś się do mnie wciągu 24h)

Do wygrania dzisiaj jedna rzecz wybrana przez Was z tego o to postu. Macie podane nazwy i ceny ubrań oraz akcesoriów, wystarczy skomentować cały post i wybraną rzecz przez Was.
UWAGA! Dwie osoby wygrają.


3 komentarze:

  1. Dziękuję :)
    Ja niestety mało kupiłam, bo nie miałam zarówno sm jak i sd.
    Bardzo podoba mi się drugą stylizacja z wykorzystaniem tego żółtego topu (?). Natomiast w trzeciej nie pauje mi torebka. Piąta też jest moją faworytką, a w szóstej skarpetki nie pasują.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam sporo artykułów, zawsze się przydadzą :)
    Świetne stylizacje, najbardziej spodobały mi się 2, 4 i 7 :)

    OdpowiedzUsuń