niedziela, 28 czerwca 2015

Expressive

Witam.
Dziękuję że jest już Was trochę.
Wszystkie nagrody zostaną rozdane dziś wieczorem, a jeżeli nie zdążę to jutro z rana.
Na stardoll znajdziecie mnie jako sylwia77777 .
 Blog na razie będę sama prowadzić chociaż szukam osoby zaufanej.
Nad wyglądem bloga wciąż pracuję.

O czym będzie blog?
Będą tutaj się pojawiać moje stylizacje oraz lookbooki, ale trochę w innej wersji.
 Nie chce zaśmiecać go nowościami o stardoll.
Ten blog nie będzie na tym polegać.

Dlaczego kolejny blog?
 Długo się nad tym zastanawiałam czy w ogóle warto. Jednak uwielbiam tworzyć stylizacje i chciałabym żeby ktoś mógł je oceniać. Zdaje sobie sprawę z tego, że nie raz usłyszę słowa krytyki (ale bez obrażania mojej osoby), ale dzięki Wam moje stylizacje będą co raz to lepsze (mam taką cichą nadzieję).

konkursy?
 Mam zamiar wprowadzić "szczęśliwego komentatora" do lookbooków (chyba każdy z Was wie na czym to polega). Konkurs na obserwatora miesiąca także się pojawi, ale dopiero gdy blog się trochę rozhula. Więcej jak na razie zdradzić nie mogę...


2 komentarze:

  1. Życzę powodzenia prowadzeniu bloga, oraz czekam na pierwsze posty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko bardzo fajnie się zapowiada, będę tutaj często zaglądać!
    Również życzę powodzenia w prowadzeniu bloga. :)

    Supermissania.

    OdpowiedzUsuń