niedziela, 2 sierpnia 2015

Strike a Pose


Nie udało mi się jednak zdobyć kimona, czego bardzo żałuję.
Poniżej trzy stylizacje.


1. naszyjnik-PPQ
gorset-Special Offer
sukienka-SaP
torebka-MSW
buty-Special Offer

2. kapelusz-Bonjour Bizou
naszyjnik-PPQ
bluzka-Original Future
kamizelka-Bonjour Bizou
torba-Callie's Picks
spodenki-Pretty n'Love
buty-SaP

3. kapelusz-Bonjour Bizou
naszyjnik-PPQ
sukienka-PPQ
kamizelka-SaP 
(trochę inny odcień ręki xD wybaczcie)
buty-Nelly.com

 Nagrody trafiają do katniss-ne oraz Miss_Margrise
(zgłoście się do mnie w ciągu 24h, w komentarzu napiszcie co chciałybyście z wyprzedaży Evil Panda/Original Future)

Do wygrania dzisiaj top z ostatniej kolekcji Couture Tribute.
Aby go wygrać wystarczy komentować oraz być obserwatorem blogu.




3 komentarze:

  1. Z przedstawionych rzeczy nie kupiłem tylko tej kamizelki, 2 i 3 stylizacja bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam tylko dwa artykuły z SAP. Obie dla murzynek xD Z tego powodu zostałam murzynką.
    Świetne stylizacje :) Pierwsza chyba najlepsza :)
    Dziękuję, już się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję :).
    Ja kupiłam dwa artykuły,bardzo podoba mi się Twoja trzecia stylizacja.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń