piątek, 7 sierpnia 2015

Rio

O to rzeczy, które zakupiłam z nowej kolekcji. Co do paska to nie miałam pomysłu.


1. kamizelka-Tribute
sukienka-Rio
torebka-Couture Tribute
buty-PPQ
 
 
2. naszyjnik-Nelly.com
top-Original Future
 torebka-Special Offer
spodenki-Rio
buty-It Girls

3. bluzka-Basic
spódnica (sukienka)-Evil Panda
naszyjnik-Rio
torebka-Voile
buty-PPQ

4.bluzka-Rio
majtki-Bonjour Bizou
sandały-Rio

Top wygrywa DancerMarika


Do wygrania są buty z Hot Buys wystarczy jak zwykle komentować i obserwować
 

3 komentarze:

  1. Ja nic nie kupiłam i chyba nie kupię. Pierwsza stylizacja jak już pisałam jest bardzo ładna. Druga też mi się podoba, jest mało elementów, ale całość jest efektowna. Trzecia według mnie średnia. Czwarta też mi się podoba, co jest dziwne, ponieważ nie przepadam za takimi stylkami.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłem rzeczy za sm, spódnice i kombinezon, kolekcja całkiem fajna, stylizacje mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nic nie zakupiłam ale z pewnością to zrobi. Lubię ten sklep a ostatnia dostawa była świetna :) Pierwsza stylizacja świetna. To samo tyczy się stylizacji numer dwa oraz trzy (rewelacja). Czwartą uzupełniłabym dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń