niedziela, 16 sierpnia 2015

LOTERIA Callie's Picks: Soho Streets

O to artykuły, które kupiłam. Ogólnie dostawa jest ciekawa i każdy coś w niej znajdzie dla siebie.
Dzisiaj nie będzie stylizacji, ponieważ zaczynam się pakować. Wyjeżdżam, tak niespodziewanie. I bardzo się cieszę że to nie kolejne wakacje gdzie siedzę w domu. Jednak stylizacje będą się pojawiać regularnie. Jest już wszystko zaplanowane. 

A poniżej loteria. 

Aby wziąć udział należy być obserwatorem (będę sprawdzać), zgłosić się pod tym postem i ewentualnie napisać co macie. Zapraszajcie znajomych.
Wyniki 24 sierpnia

4 komentarze:

  1. Zgadzam się z wyborami :D
    Z loterii najbardziej chciałbym 6 lub 7

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam ten sam kapelusz i buty+kurtkę i białe buty.
    Zgłaszam się, najbardziej chciałabym 6.
    Katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne artykuły! Niestety jeszcze nic nie dokupiłam, brak sd .w.
    Zgłaszam się :) Nie mam nic z powyższych. Moją szczególną uwagę przykuły: 2, 6 oraz 7 ale nie pogardzę żadną :)
    Miłego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem fanką tego kapelusza ;)
    Zgłaszam się do loterii :)
    - mam 5,6,7
    - chciałabym 4

    PS. obserwuję z konta google+ czy mam przesłać dowód obserwacji? :)

    OdpowiedzUsuń