niedziela, 30 sierpnia 2015

Callie's Picks: Loco for Coco


Oto artykuły, które kupiłyśmy wraz z kasiunka08

1.naszyjnik-PPQ
bluzka-Original Future
spódnica-Callie's Picks
torebki-Mawi/Decades
buty-Subcouture

sukienka-Callie's Picks
marynarka-Balamin Tribute
pasek-Voile
buty-PPQ

3.kapelusz-Bonjour Bizou
bluzka-Basic
spódnica-Nelly.com
sweter-Pretty n'Love
torebka-Callie's Picks
buty-Nelly.com

4.kapelusz-Bonjour Bizou
bluzka-Callie's Picks
kurtka-Museum Mile
spodnie-It Girls
torebka-Callie's Picks
buty-Archive+Fallen Angel

5 komentarzy:

  1. Ja się dopiero wybieram na zakupy, ale muszę mieć tą kopertówkę. :D. Najbardziej podoba mi się pierwsza i ostatnia stylizacja.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza oraz czwarta stylizacja najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haahaha, mnie troche smieszy nazwa tej kolekcji, bo te coco mi sie z czym innym kojarzy, no wiecie, z koką XD ale tak na temat- stylizacje calkiem ok, tylko ta pierwsza, od lewej mi sie nie podoba jakos, poza tym nie lubie tych litów z czwartej, ogolnie nie lubie tego typu potów, ale chyba tutaj akurat pasuja, nie wiem, ciezko ocenic

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnia i pierwsza najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń