piątek, 24 lipca 2015

Subcouture

Ta dostawa zawiodła mnie. Nie dość że mała to jeszcze nic co może zwrócić moją uwagę.


1.Tartan Denim Fringe Bag (13SD) - biało niebiesko czarna torebka ze srebrnym łańcuchem. Coś co od razu zwróciło moją uwagę. Ta kratka i te frędzle są obłędne. Zakochałam się nawet w cenie.

2.Silver Slimane Heels (11SD) - srebrne sandały, dość tanie, a niebanalne. Nic więcej.

Bluzkę wygrywa DancerMarika
(zgłoś się do mnie w ciągu 24h)

Do wygrania spodnie z Saint Paris Tribute .
Wystarczy jak zawsze ciekawie skomentować post.

5 komentarzy:

  1. Mnie kolekcja również zawiodła, torebkę i buty mam, kupiłem także kilka innych rzeczy. Najbardziej śmieszyła mnie cena jednej rzęsy 20 sd :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie kupiłam, bo nie miałam sd, ale jakoś specjalnie nie żałuję. Zgadzam się z moim przedmówcą: cena rzęsy była śmieszna, poza tym były zakładane w apartamencie. Z rzeczy, które wybrałaś podoba mi się torebka, zresztą według mnie to najlepszy przedmiot z kolekcji. Brakuje mi Twoich stylizacji.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam tylko torebkę bo jest świetna. Liczyłam na zdecydowanie więcej. Ostatnia kolekcja była świetna, liczyłam na coś równie dobrego. Niestety przeliczyłam się. No trudno, torebka też prezentuje się świetnie. I te rzęsy.. Naprawdę? Czy ktokolwiek je kupił? Chyba tylko ktoś z nadmiarem sd albo ogromny fan subcouture. To było bardzo słabe i nieśmieszne zagranie ze strony stardolla. Zgadzam się z przedmówczynią, zdecydowanie brakuje mi Twoich stylizacji w takiego rodzaju postach :) Taka mała inspiracja na wykorzystanie artykułu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać że wystąpił błąd w tytule posta :)

      Usuń
  4. Ja niestety nic nie kupiłam nad czym bardzo ubolewam :'(. Najbardziej podoba mi się torebka, ponieważ jest w świetnych kolorach i ma frędzle, które uwielbiam. Moją uwagę przykuł też wianek, w żółte kwiatuszki. Srebrne buty też są ok. No i tak jak innych cena rzęs mnie rozśmieszyła.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń