niedziela, 5 lipca 2015

Balmain & Couture Tribute

Bardzo mało kupiłam w tych sklepach. Jakoś nie przypadły mi do gustu ani ciuchy ani akcesoria.


1. Chunky Chain Heels (14SD) - jak już wspominałam kolekcjonuje takie sandałki. Paski przy nich są extra! I tyle w temacie.

2. Fire Red Blazer (31SD) - czerwona marynarka jest warta swojej ceny. Dobrze wykonana i na doll leży świetnie.

3. Lace Collared Blouse (25SD) - delikatna koszula z motywem kwiatów, złote guziczki, biały kołnierzyk. Uwielbiam koszule, także w życiu codziennym. Jednak co do ceny to mam mieszane uczucia. 

4. Couture Crop Top (13SD) - krótki top. Rzadko się zdarza na stardoll aby ubrania były koloru pomarańczowego, dlatego właśnie go kupiłam. A cena aż tak mnie nie odstraszyła.

5. Olymia Inspired Clock Purse (13SD) -  torebka zegarek, uwielbiam takie wyróżniające się dodatki. Ze złotym akcentem. Dzięki niej stylizacje nie będą nudne.

Buty wygrywa Ka22zeta
(zgłoś się do mnie)

Dziś do wygrania koszula z Nelly.com

3 komentarze:

  1. Z przedstawionych rzeczy kupiłam tylko marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka bardzo mi się podoba tak samo jak sandałki. Cena koszuli ( która zresztą też mi się podoba ) dołuje mnie serio. Torebka także mi się spodobała
    Ka22zeta

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej kolekcji zakupiłam tylko czerwony blezer, koszula jest boska, ale ta cena... Mam ochotę na tę koszulę z Nelly.
    Julie17822

    OdpowiedzUsuń