środa, 1 lipca 2015

Melbourne Minimalism Tribute

Pierwszy post z tego rodzaju.



1. Low Waisted Trousers (16SD) - spodnie, które na pewno nie są nudne, ale też nie łatwe w stylizacjach. Bardzo podoba mi się ich wykonanie. Tzw. spodnie z krokiem, a co więcej rurki. Z modnym wykończeniem nogawek.

2. Purse White Skirt (14SD) - prosta, biała spódnica. Nie ma co jej opisywać.  Warto ją mieć w swojej szafie, bo jest bardzo przydatna w stylizacjach.

3. Pink Satin Stilettos (13SD) - różowe sandałki na obcasie. Ostatnio takie sandałki w różnych kolorach są bardzo modne. Sama w rzeczywistości na takie poluję.

4. Neon Minimalist Heels (13SD) - czarne sandałki z neonowymi wkładkami. Jedyne w swoim rodzaju.

5. White Cape Top (20SD) - golf z niebanalnymi rękawami. A całość minimalistyczna. Dość drogi ale na prawdę warto go mieć.

6. Pure White Loafers (13SD) - tak szczerze z początku mi się strasznie nie podobały ale przekonała mnie do nich MissMagda008, która stworzyła wspaniałą stylizację. A co do butów są wykończone złotym spodem i ciekawie wyglądają teraz.

7. White Boxy Blazer (26SD) - nazywam to cudo "płaszcz bez rękawów".  A tak serio jest dobrze wykonany i zakochałam się w nim. Jestem ciekawa czy stworzenie z tym cudem stylizacji będzie trudne.

Jak zapowiadałam "szczęśliwy komentator"
Wystarczy ciekawie skomentować post.
Do wygrania:
Hot Buys Silver Heel Boots z Fallen Angel

5 komentarzy:

  1. 1. Ładne są te spodnie ale nie przypadły mi do gustu na tyle by je kupić.
    2. Zwykła, skromna ale użyteczna :)
    3. Nie kupiłam ich, mało zestawiam różowych rzeczy, nie wiem czemu, przeciez lubię różowy xD
    4. Kupiłam je, są świetne! Idealnie pasują do mojego kostiumu kąpielowego :)
    5. Już w mojej szafie :D Świetnie wygląda razem z spódnicą spod dwójki. A do tego niebanalny łańcuch, sandałki i w drogę :D
    6. Lubię loafersy ale nie jestem pewna czy je kupić. Dosyć dużo kosztują ale chyba się zdecyduję :D
    7. Świetny jest ten płaszcz, ciężko się nad nim zastanawiałam ale raczej go nie kupię. Ciężko byłoby mi go z czymkolwiek zestawić ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że wszystkie rzeczy w tej kolekcji bardzo mi się spodobały. Niestety mam mało ubrań w minimalistycznym stylu przez co nie wiem czy warto coś tam kupić. A jeżeli chodzi o rzeczy, które tu pokazałaś to bardzo podobają mi się : golf i spodnie, które wydają mi się całkiem ciekawym wyzwaniem, by odpowiednio je dobrać do innych ubrań :D ). Buty o numerze 6 są jak dla mnie strasznie babcine ze względu na kolor ( myślę że lepiej wyglądały by w czerni.. ). Spódnice faktycznie warto mieć bo do wszystkiego będzie pasować :) Płaszcz kojarzy mi się z szpitalem ale wydaje mi się, że jak się go dobierze do jakiś fajnych ubrań to przestanie tak wyglądać i będzie naprawdę spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pokazanych rzeczy nic nie mam. Zakupiłam białe spodnie, które też są świetne. Używam je bardzo często, bo są uniwersalne.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych rzeczy które dzisiaj pokazałaś kupiłam tylko ubrania bo buty totalnie nie przemawiają do mnie w tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń